Jesteś za granicą i coś się stało, a nie wiesz co robić? Zadzwoń do Centrum Pomocy Assistance, które dostępne jest 24/7.
Operator AXA Partners w sytuacji, gdy potrzebujesz pomocy przeprowadzi z Tobą rozmowę, a następnie:
– Jeśli zajdzie taka potrzeba zostanie Ci polecony lekarz lub szpital w pobliżu.
– Zostaniesz objęty odpowiednim leczeniem w zależności od stanu Twojego zdrowia.
– W przypadku, jeśli zachodzi taka konieczność uzyskasz pomoc i wsparcie w organizacji transportu do Polski.
Co zrobić, jeśli pokryłeś z własnej kieszeni koszty objęte polisą?
Aby otrzymać zwrot kosztów należy przesłać na adres: likwidacja@axa-assistance.pl formularze zgłoszenia szkody dostępne na stronie ubezpieczyciela, kopie faktur za leczenie oraz leki (należy również zachować oryginały), kopię raportów medycznych, wszystkie inne powiązane dokumenty. Na stronie internetowej Ubezpieczyciela można również skorzystać z formularza zgłoszenia szkody online.
Odwołania i reklamacje
- Pod adresem:
Dział Jakości Inter Partner Assistance Polska S.A.
ul. Giełdowa 1, 01-211 Warszawa
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: quality@axa-assistance.pl.
- Zgłoszenie z odwołaniem lub reklamacją w celu ułatwienia procedury powinno zawierać:
-Imię i nazwisko,
-pełen adres korespondencyjny lub adres e-mail, na który należy skierować odpowiedź,
-wskazanie umowy ubezpieczenia, której dotyczy odwołanie lub reklamacja;
-opis zgłaszanego problemu i oczekiwana droga/ścieżka rozpatrzenia sprawy.