W razie zaistnienia szkody komunikacyjnej osoba ubezpieczona musi niezwłocznie ją zgłosić. By jednak sprawnie i poprawnie to zrobić, potrzebny jest komplet wybranych dokumentów. Sprawdź, jak przebiega zgłoszenie szkody w AXA!
Zgłoszenie szkody AXA
Zgłoszenie szkody w AXA można złożyć za pośrednictwem formularza online, przez kontakt z agentem, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Najszybciej otrzyma się odpowiedź, jeśli skorzysta się z gotowego formularza na stronie ubezpieczalni. Klient ma czas na zgłoszenie przez 3 lata, ale najrozsądniej jest zrobić to tak szybko jest to możliwe.
Jakie dokumenty są potrzebne, by zgłosić szkodę w AXA?
Przed wypełnieniem formularza zgłoszenia szkody w AXA należy przygotować wszystkie informacje dotyczące danych osobowych uczestników wypadku, dowód rejestracyjny uszkodzonego auta, a dodatkowo notatkę policyjną lub oświadczenie spisane ze sprawcą oraz poglądowe fotografie zniszczeń i uszkodzeń. Dokumenty załączane do formularza powinny mieć formę skanu, ale dopuszczalne są też ich wyraźne, czytelne zdjęcia.